Een droomstart voor HERA United.

We zijn trots dat we onze eerste strategische partners mogen verwelkomen: Booking.com, NIKE, SportCity en de VriendenLoterij. Vier organisaties die onze missie delen: het vrouwenvoetbal versterken op alle niveaus, en gelijke kansen creëren voor vrouwen en meiden op én naast het veld.

Als founding partner helpt Booking.com ons vrouwenvoetbal zichtbaar en toegankelijk te maken.
“We steunen HERA United graag in hun missie om de sport onder de aandacht te brengen van een breder en diverser publiek,” aldus Natasha ten Cate, Senior Vice President.


NIKE wordt de officiële kit supplier voor alle teams van HERA United, van het eerste team tot en met de jeugdopleiding. Voetbalshop.nl wordt de retailpartner.


SportCity bouwt voort op de samenwerking vanuit Telstar Vrouwen en gelooft in het belang van mentale én fysieke gezondheid in topsport.


De VriendenLoterij sluit aan als maatschappelijk partner van HERA United en de HERA Foundation – met als gedeeld doel: structureel meer kansen creëren voor vrouwen in de sport.

“Bij HERA mag je dromen en het is een droomstart dat wij met ervaren en strategische partners onze ambities mogelijk kunnen maken. Samen zetten wij vrouwenvoetbal in de spotlight, maar het rimpeleffect zal hopelijk veel verder rijken.” zegt algemeen directeur Susan van Geenen.

Join us.
BE A HERA.